| Реєстрація (Оформити замовлення можна без реєстраціі.)

Оплата та доставка

Як оформити замовлення:

1. Замовлення можна оформити з реєстрацією на сайті або без реєстрації.
Переваги реєстрації: під час наступних покупок вам не потрібно знову вводити свої дані в форму. Зареєстровані користувачі зможуть брати участь в програмі лояльності та акціях для постійних клієнтів.
Для замовлення  на  сайті НЕ ПОТРІБНА РЕЄСТРАЦІЯ,  і  якщо у Вас немає  електронної  пошти (e-mail), не біда, Ви можете її НЕ НАДАВАТИ,  дане поле НЕ ОБОВ'ЯЗКОВЕ до заповнення.

Все що потрібно  вказати для оформлення  замовлення  це  прізвище та ім'я одержувача, адреса доставки і номер телефону за яким можна з Вами зв'язатися.

Також  замовлення  можна  оформити по телефону або по Viber (0679704321).

Оплата

 Для  замовлень,  які зроблені  на рослини  додатково  враховується  3% від суми замовлення на упаковку рослини.  

Для цього ми використовуємо  картонні коробки, а також  для тендітних і штамбових рослин дерев'яні рейки. Це дозволяє доставити  Вам рослини в цілості й схоронності.

Після  оформлення  замовлення наш менеджер перевіряє  замовлення  на  наявність  потрібної кількості  товару, а також на його якість. Після чого зв'язується з Вами і висилає  SMS з реквізитами на оплату і номером  Вашого  замовлення.

Замовлення відправляються за передоплатою в розмірі  50% від суми замовлення!

Після оплати  замовлення  Вам  потрібно  передзвонити  нам і повідомити про оплату,  назвати  свій номер замовлення  і суму яку оплатили.  Менеджер перевіряє  оплату  після  чого  віддає замовлення на збірку для відправки.

Доставка
Доставка замовлень по Україні здіснюється перевізником «Нова Пошта».
Відправка  замовлень проводиться протягом 1-5 дня після оплати замовлення  в порядку черги. Також  хочемо  попередити що в сезони посадки (березень-травень і вересень-жовтень) терміни доставки  можуть збільшуватися до 12 днів у зв'язку з великим  надходженням  замовлень.

ЯКЩО ЗБІЛЬШУЮТЬСЯ ТЕРМІНИ ПОСТАВКИ МЕНЕДЖЕР ОБОВ'ЯЗКОВО проінформує  вас про це.

Рекламація товару приймається протягом 7 днів після отримання товару.

Для цього Вам потрібно вислати на електронну пошту фото з невідповідними, на Вашу думку, рослинами і підписати свій номер замовлення.

Всі питання по поверненню і рекламації  приймаються тільки на електронну пошту.

Після розгляду фото з Вами зв'яжеться менеджер і повідомить про можливість заміни товару.

Товар який був у клієнта більше 3-х місяців ЗАМІНІ  НЕ ПІДЛЯГАЄ.